Davant la crisi

Les dades d’atur al País Valencià, molt negatives segons Intersindical Valenciana

Intersindical Valenciana considera que les xifres d’atur que s’han donat a conèixer hui són molt dolentes.

02 / 12 / 2011 | Intersindical

Aquestes dades, més de 530.000 persones aturades en el País Valencià i 4.420.462 en el conjunt de l’estat, posen en evidència que l’atur no es combateix amb reformes laborals, plans d’ajustos o retallades socials sinó, tot el contrari, activant l’economia. És un fet que la política que ha portat en govern espanyol i les mesures que està anunciant aquests dies el futur president del govern espanyol, Mariano Rajoy, que compta amb el suport patronal, no serveixen per combatre la situació d’atur que estem patint. Només serveixen per retallar els drets socials i laborals, per facilitar els acomiadaments, abaratir-los, i per tindre una mà d’obra barata, servil i sense drets.

Per aixó, des de la Intersindical Valenciana ens oposen a qualsevol nova reforma laboral que supose abaratir o facilitar els acomiadaments. També considerem que les propostes del Partit Popular no crearan ocupació sinó que fomentaran la destrucció d’ocupació i de l’estat de benestar.
Des de la Intersindical Valenciana proposarem a la resta de sindicats i a les treballadores i treballadors un pla de mobilitzacions per fer front a aquestes polítiques, defensar els serveis públics i els drets de les treballadores i treballadors.