Mobilitzacions

Milers de treballadores i treballadors es concentren contra les retallades

Intersindical Valenciana exigeix a Rajoy una rectificació o la convocatòria d’eleccions

Concentració Delegació Govern València
31 / 08 / 2012 | Intersindical

Milers de treballadores i treballadors de les administracions públiques (local, autonòmica i estatal) s’han concentrat en les portes dels seus centres de treball per fer patent la seua oposició a les retallades dels govers de Rajoy i Fabra. Al mateix temps també n’hi ha hagut concentracions en la Delegació del Govern de València (1000 persones) i en les Sostdelegacions del Govern d’Alacant (500) i Castelló ( 200).

Aquestes concentracions formen part de la programació de mobilitzacions acordada pels sindicats per obligar els govern de Rajoy a canviar la seua política social, laboral i econòmica. Una política que està arruinant i empobrint les treballadores i treballadors i la societat. A més, des de la Intersindical Valenciana es considera que aquesta política és il·legítima i un frau democràtic ja que la major part de les mesures aprovades no estaven contemplades en el programa electoral del PP de les passades eleccions generals i autonòmiques.

Per això, des del Sindicat s’exigeix a Rajoy que convoque un referèndum sobre la seua política. En cas de no fer-ho, Intersindical Valenciana continuarà impulsant, junt a altres organitzacions, l’organització d’un referèndum i de noves mobilitzacions, incloent-hi una nova Vaga General, amb l’objectiu final de forçar els governs de Rajoy i Fabra a modificar les seues polítiques antisocials o a que convoquen noves eleccions.

Per altra part, des de la Intersindical Valenciana es reclama un compromís, a la resta de partits polítics, que totes les mesures antisocials aprovades per Rajoy i Fabra seran derogades quan governen. Al mateix temps, el Sindicat exigeix: una auditoria del deute; la depuració de responsabilitats jurídiques i polítiques de les persones que ens ha portat a aquesta situació i una oposició ferma al rescat que plantegen els organismes internacionals i el govern de Rajoy. Aquest, si és produeix,  serà a canvi d’aprofundir en l’empobriment i la pèrdua de drets socials, laborals i económics. Per tot açò, Intersindical Valenciana considera que cal engegar un moviment d’oposició no només contra les retallades socials sinó també al rescat, al pagament de deute i a les condicions que imposen els organismes internacionals.

coproneta
31 / 08 / 2012 - 14:24

por qué no he visto esta mañana a ningún representante del stepv en la plaza maria agustina de castellón? si los sindicatos ya no son capaces de movilizar a la gente… he ido a todas las manifestaciones, concentraciones y demás actos, pero empiezo a cansarme y desencantarme…pensaba que teníamos que ir todos a una…

Vicent Maurí
04 / 09 / 2012 - 14:20

Hauries de parlar amb la gent del STEPV de Castelló. Des de la gestió de la web no podem saber l’assistència a cada acte que es convoca. En tot cas, pel que sabem en València hem estat.