dimecres 11 juliol 2012 13:37 h | 6
Davant l’agressió del govern espanyol, Intersindical Valenciana cridarà a la desobediència del personal del sector públic i a treballar estrictament a reglament.
dilluns 09 juliol 2012 07:53 h
Estem tristos, de dol, si de dol… en pocs mesos hem vist com el color negre envaeix les nostres vides, s’ha vist ennegrit nostre entorn, la nostra feina: els miners inicien la seva marxa negra, els dilluns de dol a les escoles, l’augment d’acomiadaments, els desnonaments, els divendres negres, la sanitat fent aigües i ara se sumen els nostres boscos calcinats, que poc ens queda ja i quant pel que lluitar i reivindicar.
divendres 06 juliol 2012 16:59 h | 1
Tornem a plorar per la nostra terra. Sentiments de ràbia, de profunda tristesa s’instal·len als nostres cors i la raó ens diu que cal actuar, que cal canviar aquest model capitalista devastador que destrueix les persones, retallant els seus drets fonamentals, i la naturalesa per a l’enriquiment d’uns quants.
dilluns 02 juliol 2012 15:43 h
L’aprovació al Congrés, el passat 28 de juny de 2012, el text definitiu de la Reforma Laboral era el darrer tràmit parlamentari per donar per tancat el procés d’imposició d’una norma que ataca molt durament a les relacions laborals.
dimarts 26 juny 2012 12:48 h
23J: més de 6.000 ferroviaris i ferroviàries contra la privatització.
diumenge 24 juny 2012 16:40 h
Convocada per Intersindical Valenciana i UGT contra el balafiament dels diners públics coincidint amb la celebració del Gran Premi d’Europa de la Fórmula 1.
divendres 22 juny 2012 17:24 h
El TSJCV estima el recurs de FSP-UGT-PV i Intersindical Valenciana.
divendres 22 juny 2012 11:44 h
Intersindical Valenciana participa en les mobilitzacions.
dijous 21 juny 2012 22:40 h
La Marxa que començarà a la Plaça de Saragossa – Avinguda del Port, a les 11 hores, del diumenge 24 de juny, té com objectiu denunciar el balafiament de la Generalitat coincidint amb el gran premi de fòrmula 1 i oposar-se a les retallades.
dijous 21 juny 2012 22:21 h
El Sindicat participa en les mobilitzacions per un ferrocarril públic per a totes i tots.