Notícies de la Intersindical Valenciana

Mesa general de la Funció Pública
Convocada Mesa General de Negociació sense res per a negociar

divendres 22 març 2019 16:33 h

La distribució dels fons addicionals del 0.25% de la massa salarial arribaran cuinats i tancats.

8 de març, una nova jornada histórica

dissabte 09 març 2019 08:57 h

Intersindical Valenciana considera que la jornada del 8 de març de 2019 passarà a la història de la lluita feminista per la gran participació en la Vaga General Feminista, les concentracions del matí i les manifestacions de la vesprada.

Intersindical Valenciana crida a secundar la Vaga Feminista del 8M

dijous 07 març 2019 13:36 h

El Sindicat demana que els descomptes es destinen a implementar polítiques d’igualtat

Pensions
11 de març, totes i tots per unes pensions públiques dignes

dijous 07 març 2019 10:28 h

Intersindical Valenciana se suma a les mobilitzacions convocades per la Coordinadora Estatal i per la Coordinadora Valenciana en defensa del sistema públic de pensions pel proper dilluns 11 de març de 2019. Aquesta convocatòria s’ha concretat en concentracions i manifestacions en nombroses localitats valencianes.

Drets de les dones
Intersindical Valenciana considera que les Corts Valencianes han incomplit la Llei 6/2016 pel que fa referencia a la igualtat de gènere

dissabte 02 març 2019 10:36 h

Intersindical Valenciana va presentar un escrit a la Comissió de Polítiques d’Igualtat de Gènere i del Col·lectiu LGTBI de les Corts Valencianes, Comissió de Radiotelevisió valenciana i de l’espai audiovisual de les Corts Valencianes, Presidència de les Corts Valencianes, Vicepresidència del Consell de la Generalitat i Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació sobre l’incompliment de la paritat en el Consell Rector.

Pensions
Intersindical Valenciana participa II Congrés pensionistes FSM

dissabte 02 març 2019 06:55 h

Una representació del Sindicat de Persones Pensionistes i Jubilades de la Intersindical Valenciana ha participat en el II Congrés de la Unió Internacional Sindical de Pensionistes i Jubilats de la Federació Sindical Mundial (FSM). Aquest congrés ha tingut lloc a Bogotà (Colòmbia) durant els dies 27 i 28 de febrer.