Formació

Descobreix el blog de la Escola Sindical de Formació Melchor Botella

Arribada de voluntaris a València
08 / 07 / 2022 | Germán Nando Rosales

L’Escola de Formació Sindical Melchor Botella participa en projectes Erasmus des de 2013, donant l’oportunitat a centenars d’estudiants de viure una experiència de creixement personal i professional a l’estranger a través del seu consorci d’instituts valencians.
En els últims anys, també ha acollit a voluntaris de tota Europa a través del programa del Cos Europeu de Solidaritat Erasmus+, que han donat suport a les activitats de l’escola amb gran entusiasme.
Sens dubte, això ha permés a l’ESFMB aprendre molt i donar a conéixer la Intersindical Valenciana a escala internacional.
Per això, l’escola sindical va decidir crear un blog, gestionat pels voluntaris, en el qual pogueren comptar la seua experiència al País Valencià i expressar els seus sentiments i emocions.
Si està interessat a descobrir el món d’oportunitats que pot oferir aquest programa, et convidem a llegir les seues històries fent clic en el següent enllaç:

download16x16 [url=http://www.esfmb.blogspot.com]http://www.esfmb.blogspot.com[/url]