Formació

L’ESFMB realitza una donació a l’escola primària keniana del districte de Migori.

Estudiantes de l'Escola primària keniana del districte de Migori.
18 / 07 / 2022 | Germán Nando Rosales

A l’octubre de 2021, Germán Nando Rosales, director de l’Escola Sindical de Formació Melchor Botella, fou convidat a la presentació del projecte “Yes, We Kenya”, cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea i coordinat pel soci italià de la ESFMB, AICEM. L’ocasió va permetre a l’ESFMB establir noves connexions amb el continent africà, així com noves col·laboracions per a construir conjuntament accions de cooperació internacional.En concret, es va reforçar la connexió amb el director d’una entitat escolar, en línia amb el treball de l’ESFMB. Es tracta de l’escola primària del districte de Migori, al sud de Kenya, a 20 km de la frontera amb Tanzània, que ha estat patint moltes dificultats.
El mal oratge va provocar la caiguda d’algunes de les construccions que acollien les classes de l’alumnat, amb la qual cosa aquest no disposava dels espais adequats per al seu aprenentatge i formació.
Per aquest motiu, l’ESFMB va decidir fer una donació a aquest centre educatiu, per contribuir a la compra de material escolar per a l’alumnat.