Drets socials

Intersindical Valenciana celebra l’aprovació de la PNL sobre la reciprocitat de mitjans de comunicació en la nostra llengua arreu del domini lingüístic

El Sindicat demana que el Consell garantisca la reciprocitat de manera immediata

23 / 03 / 2021 | Intersindical

Intersindical Valenciana valora molt positivament que les Corts Valencianes hagen donat llum verda a la PNL, presentada per Compromís, a favor de la reciprocitat dels mitjans de comunicació en català. Gràcies a l’aprovació d’aquesta proposta es podran rebre totes les emissions de TV3, IB3 i À Punt al País Valencià, les Illes Balears i Catalunya.

El Sindicat també considera favorable que la majoria de les Corts Valencianes haja estat sensible a les reivindicacions de diverses plataformes com ara la FOLC, Enllaçats per la Llengua o Reciprocitat Ara i d’entitats com la Intersindical Valenciana, que han estat exigint, des de fa anys, la reciprocitat plena i un espai audiovisual en la nostra llengua.

El Sindicat considera que la solució està en mans del Consell, el qual pot acabar amb aquesta situació, de manera immediata, si té la voluntat política de fer-ho. És per això que reclamem decisions i actuacions imminents per tal de garantir la reciprocitat al més aviat possible.