Formació

L’ESFMB i la Unió de Llauradors i Ramaders firmen un conveni de col·laboració

El passat dimecres, dia 11 de Gener, l’Escola Sindical de Formació Melchor Botella (ESFMB) va firmar un conveni de col·laboració amb la Unió de Llauradors i Ramaders.

19 / 01 / 2012 | Intersindical

Ambdós entitats manifestaren l’interès comú en promoure la formació de la seva afiliació i de la ciutadania en general, per tal de millorar la pràctica professional dels treballadors i les treballadores, al temps que promoguen activitats formatives adreçades a prendre consciència de la realitat social al País Valencià i a l’estudi d’estratègies i formes per transformar-la, vers la justícia i el be comú.

La UNIO i L’ Escola Sindical de Formació Melchor Botella colaborarán en l’organització i difusió d’esdeveniments, trobades, jornades, seminaris, cursos, conferències, taules redones, congressos i quantes activitats es puguen organitzar en la consecució d´ objectius comuns.
Aixi mateix ambdues entitats han acordat divulgar en els seus mitjans de comunicació les activitats formatives promogudes per les dos organitzacions i que la Pàgina web de cada entitat, figure un enllaç amb la web de l’altra.