Drets de les dones

un 8 de març combatiu

10 / 03 / 2014 | Macu Gimeno

Un any més, hem sortit als carrers per commemorar el Dia Internacional de les Dones.

Al País Valencià, en molts municipis s’han celebrat diferents actes. A Alacant la manifestació ha estat precedida per una desfilada en la qual han participar 200 dones,  reivindicant la història dels drets conquistats des del segle XVIII fins a l’actualitat, caracteritzades per a representar les tres ones del feminisme.

Fotos, videos, més informació:

Castelló va celebrar el dia amb la inauguració al Casal Popular I, organitzada per Dones en Lluita, de l’exposició de la revista Lilith, revista feminista nascuda a finals dels 70 i la manifestació.
A València, amb el lema “Ni un pas enrere: desobediència feminista”,  la manifestació ha estat un èxit rotund, comptant amb l’assistència de més de vint mil persones.
Intersindical Valenciana ha participat en tots els actes i eixit amb la pancarta del feminisme avança. Amb una nombrosa assistència, les companyes i companys nostres han deixat palés una altra vegada el nostre compromís contra la discriminació de les dones.

Fotos, videos, més informació: