Les mobilitzacions han tingut lloc en el marc de la vaga convocada per Intersindicat Valenciana i altres sindicats contra el decret Iceta i per posar fi a la temporalitat en la funció pública.
L’acció reivindicativa tindrà lloc dilluns 25 d’octubre a les 15.30 davant de la Ciutat de la Justícia de València, coincidint amb la reunió de la MGN I
La Plataforma EBEP 36.3 denuncia que les diferents administracions públiques estan aplicant una interpretació errònia i interessada de l’article 36.3 del EBEP pel que fa a la constitució de les meses generals de negociació en les administracions públiques que clarament beneficia als sindicats CC OO, UGT i CSIF.
La trobada abordarà qüestions com la situació actual de les plantilles, el futur dels motors de combustió o els reptes del sindicalisme alternatiu, amb l’objectiu de compartir experiències i coordinar accions
Aquesta és la segona recuperació de serveis públics essencials privatitzats pel PP durant el seu govern al País Valencià, que va estar injectant diners a Ribera Salut en concepte de “lucre cessant” i altres.
La vaga es convoca en l’àmbit estatal per diferents sindicats davant la tramitació del decret Iceta sobre la temporalitat del personal del Sector Públic
Pàgina 57 de 281 pàgines < Primer < 55 56 57 58 59 > Darrer >
Des d’Intersindical Valenciana volem expressar la nostra més ferma solidaritat amb la CGTP-IN i amb totes les treballadores i treballadors de Portugal davant la Vaga General convocada per al pròxim 3 de juny.
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer