Drets socials

Suma’t a la campanya per un Apoderament de les persones majors

18 / 05 / 2020 | Intersindical

#APODERAMENT CABELLS BLANCS AL PAÍS VALENCIÀ JA

Intersindical Valenciana, des d’un compromís amb les persones majors i els seus processos d’envelliment, davant la situació generada pels milers de morts provocades per la pandèmia del COVID-19, des de la nostra responsabilitat social com a sindicat de classe, assembleari, defensor dels col·lectius més desfavorits, des del nostre compromís amb la res pública, i l’inclusiu, demandem a la societat valenciana una ona, un moviment, una marea o un tsunami d’APODERAMENT DE LES PERSONES MAJORS!

Un APODERAMENT DE LES PERSONES MAJORS per un canvi de models i de mirades cap a les nostres persones majors per aconseguir posar en un primer pla la necessitat d’atendre les seues demandes integrals per garantir una vida digna.

El nostre primer pas ha sigut fer una crida a la societat valenciana en forma d’un primer MANIFEST COL·LABORATIU perquè totes les entitats que ho desitgen puguen sumar-se al manifest. En arxiu adjunt pots llegir les IDEES del Manifest

Si formes part d’una entitat, plataforma, centre, associació, gremi… pots sumar-te a la campanya contactant abans del 27 de maig als correus:

Manifest en valencià
APODERAMENT_Manifest_Cabells_Blancs.pdf

Manifest en castellà
Apoderament_cabells_blancs_Cast.doc

José Luis Desviat
18 / 05 / 2020 - 17:52

He leido el manifiesto y estoy totalmente de acuerdo con él.

Mar Peruga
18 / 05 / 2020 - 18:11

Que nunca vuelva a pasar lo que ha pasado en esta pandemia del COVID-19, lo sociedad no puede mirar a otro lado y olvidar a nuestros mayores.

Pepa
18 / 05 / 2020 - 21:01

Molt justa l’ iniciativa

Carmen Alberich Martí
18 / 05 / 2020 - 22:40

Me parece una gran iniciativa en la q tengo interés en participar. Me interesa el empoderamiento sobre la propia vida como la decisión, la eutanasia. Y participó en un proyecto de alternativas habitacionales para mayores con envejecimiento activo (Cohabitatge). Mucha suerte y adelante.

José París Turegano
22 / 05 / 2020 - 17:40

Es importante darle a los Mayores voz y poder de decisión, en el ámbito institucional, en todo lo que afecta a sus vidas y sus circunstancias dentro de la sociedad.

Víctor Miranda
22 / 05 / 2020 - 21:10

Enhorabuena. Más iniciativas como esta. Que las residencias formen parte del sistema sanitario de salud. Que los fondos buitre de inversión no puedan especular con las residencias ni con la vivienda!