La crisi sanitària es presenta com el preludi d’una crisi econòmica, on perillen milions de llocs de treball arreu del món.
Una major recaptació permetria augmentar la inversió social en 5 punts percentuals, i aconseguir la mitjana de la UE
Des de hui, dijous 21 de maig, és obligatori portar mascaretes.
Pàgina 84 de 281 pàgines < Primer < 82 83 84 85 86 > Darrer >
Des d’Intersindical Valenciana volem expressar la nostra més ferma solidaritat amb la CGTP-IN i amb totes les treballadores i treballadors de Portugal davant la Vaga General convocada per al pròxim 3 de juny.
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer