Drets laborals

Intersindical Valenciana crida a la manifestació a Madrid el dia 19 d’octubre contra l’abús de temporalitat. Vine en autocar!

Manifestació a Madrid el dia 19 d'octubre contra l'abús de temporalitat. Vine en autocar!

24 / 09 / 2024 | Intersindical

Diferents sindicats i plataformes convoquem una gran mobilització a Madrid el dia 19 d’octubre. La convocatòria pretén pressionar al govern a legislar de forma que cap interí/na perda el seu lloc de treball. La llei 20/2021 va estabilitzar places i no persones. Per a revertir aquesta situació, Intersindical Valenciana llogarà autocars des del País Valencià.

Drets laborals

Per les 32 hores sense reducció de salari

21 / 09 / 2024 | Intersindical

Aquesta setmana hem pogut veure com es rebutjava una moció al Congrés dels Diputats per una tímida reducció de la jornada laboral. Els sindicats majoritaris, per la seua banda, demanant les 37 hores i mitja mentre signen acords que posen les baixes en mans de les mútues privades.

III TRAVESSA PER LA LLENGUA I EL PAÍS - 28 i 29 de setembre de 2024
Inscripció a la III Travessa per la llengua i el país de -NOS! En aquesta ocasió ens trobarem al Baix Segura i hi arribarem des del Cap Roig al Pilar de la Foradada. Per al diumenge podrem gaudir de la visita d'Oriola.

En primera persona

Promeses que no valen res

Eva López - Acció Sindical Intersindical Salut