Notícies de Salut laboral i medi ambient

Moviments socials
Les plataformes de la dependència i la Coordinadora D&D es reuneixen per analitzar la situació

diumenge 06 setembre 2015 16:47 h | Comenta la noticia

Intersindical Valenciana proposa un calendari d’accions prioritàries per aplicar-les de forma immediata per part del nou govern

Política social
No als copagaments

dimecres 15 juliol 2015 11:24 h

Celebrem 10 anys de Coordinació Valenciana de Solidaritat amb Colòmbia

dimarts 16 juny 2015 11:55 h

Aquests són moments esperançadors per a Colòmbia, moments en què un ampli alé anima i jalona el tan necessari procés de pau que s’ha posat en marxa.

Solidaritat i pau
Activista detingut, en perill de tortura

dilluns 08 juny 2015 14:06 h | Comenta la noticia

Solidaritat i pau
La llei mordassa, un pas avant cap a un estat policial

dilluns 01 juny 2015 09:42 h | Comenta la noticia

L’1 de juliol entrarà en vigor la llei de seguretat ciutadana, més coneguda com a llei mordassa. Aquest fet posa fi al tortuós recorregut que va començar amb l’aprovació de l’avantprojecte de llei pel govern espanyol el novembre de 2013. La indignació de gran part de la societat, l’oposició frontal dels col·lectius socials, de tots els partits polítics en l’oposició, les recomanacions dels diferents òrgans consultius, de la UE i fins a de l’ONU, no han aconseguit aturar aquesta llei.

Política social
La Plataforma de la Dependència presenta un decàleg de propostes de als partits polítics

dimecres 20 maig 2015 10:11 h

Amb el lema ‘Pacte per l’autonomia personal i la dependència’, el passat 18 de maig es va presentar el Decàleg de propostes de la Plataforma de la Dependència en un acte on varen ser convocats representats dels distints partits polítics que concorren a les eleccions municipals de 2015 a l’alcaldia de València.